Kundereisen fra iPhone til Android

Hva skjer i hodet på et medlem i Apple-menigheten fra frøet er sådd til Android-telefonen ligger i hånda?

Hvilke steg går et menneske gjennom fra et behov oppstår til et kjøp er gjort? I bransjen vår defineres det ofte som kundereisen. Hvordan ser kundereisen ut når man skal skifte religion? Jeg mener; når en stakkars designer begynner å tenke tanken om å skifte fra iPhone til en Android-telefon.

Dette er min kundereise:

kundereisen fra iPhone til Android

Les også: Den vanskelige veien fra iPhone til Android

Forfatter: Johannes

Grunnlegger og seniordesigner i Brainify, med 21 års erfaring som designer, konseptutvikler, prosjektleder, forretningutvikler og innholdsprodusent for kunder som Vårt Land, Redd Barna, Posten, Aker Solutions og Norad i tillegg til mange mindre bedrifter og frivillige organisasjoner.

2 kommentarer om “Kundereisen fra iPhone til Android”

  1. Ser du skriver er at du overveide kjøp av telefonen både fra Expert no og Proshop.no, men endte opp med å kjøpe den hos CDON. Kan du si noe om bakgrunnen og tankene rundt nettopp valg av CDON fremfor de to andre?

    Liker

    1. Rett og slett usikkerhet på om jeg var klar :-) Prisen hadde lite å si … selv om CDON var billigst og jeg har konto der fra før. Men handlet mer om at jeg ikke var sikker på om jeg var klar for religionsbytte ;-)

      Liker

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut / Endre )

Twitter-bilde

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut / Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut / Endre )

Google+-bilde

Du kommenterer med bruk av din Google+ konto. Logg ut / Endre )

Kobler til %s