Hva skjer i hodet på et medlem i Apple-menigheten fra frøet er sådd til Android-telefonen ligger i hånda?
Hvilke steg går et menneske gjennom fra et behov oppstår til et kjøp er gjort? I bransjen vår defineres det ofte som kundereisen. Hvordan ser kundereisen ut når man skal skifte religion? Jeg mener; når en stakkars designer begynner å tenke tanken om å skifte fra iPhone til en Android-telefon.
Dette er min kundereise:

Les også: Den vanskelige veien fra iPhone til Android
Lik dette:
Liker Laster...
Relatert
Forfatter: Johannes
Grunnlegger og seniordesigner i Brainify, med 24 års erfaring som designer, konseptutvikler, prosjektleder, forretningutvikler og innholdsprodusent for kunder som Stortinget, Posten, Aker Solutions, Antidoping Norge, Vårt Land, Redd Barna og Norad i tillegg til mange mindre bedrifter og frivillige organisasjoner.
Vis alle innlegg av Johannes
Ser du skriver er at du overveide kjøp av telefonen både fra Expert no og Proshop.no, men endte opp med å kjøpe den hos CDON. Kan du si noe om bakgrunnen og tankene rundt nettopp valg av CDON fremfor de to andre?
LikerLiker
Rett og slett usikkerhet på om jeg var klar :-) Prisen hadde lite å si … selv om CDON var billigst og jeg har konto der fra før. Men handlet mer om at jeg ikke var sikker på om jeg var klar for religionsbytte ;-)
LikerLiker