Hvordan har et av verdens ledende selskaper på design endret forsiden på nettsiden sin de siste 15 årene … Og hva kan vi lære av dem?









Skal vi bruke mye tid på å lure på hva vi kan lære av Apple?
Som alle andre bruker de mer av skjermbredden og de har gått bort fra å bruke tekst som grafikk. Ikke noe unikt der. Det som er unikt med Apple er jo deres enorme guts til å forenkle og prioritere.
Apple står selvsagt i en unik posisjon der de fleste vet hvem de er og hva de tilbyr. Likevel er det ganske imponerende at de, med alt de har av produkter og målgrupper, de siste årene har endt opp med å si mindre og mindre – og velger å fokusere på ett enkelt budskap og kun korte ord for valgene videre.
Er det vi kan lære av Apple rett og slett prioritering? Eller er deres tøffe valg noe som har endret seg parallelt med publikums kjennskap til Apple, og noe som ikke kan overføres til andre enn verdens største selskaper. Hva mener du?
Very soon this web page will be famous among all blogging
and site-building visitors, due to it’s fastidious content
LikerLiker