Webdagene foredrag: Innholdsstrategi, Kristina Halvorson

Kristina Halvorson regnes som verdens fremste ekspert på innholdsstrategi og holder jevnlig engasjerende foredrag om hvordan man skal jobbe for å gi brukerne godt og nyttig innhold der de trenger det.
Kristina holdt et kjempebra foredrag, som jeg desverre ikke rakk å blogge fra, men lover å linke til videoopptak som lanseres i neste uke.

Kristina Halvorson
Kristina Halvorson. Foto: fra Webdagene.no
Kristina Halvorson regnes som verdens fremste ekspert på innholdsstrategi og holder jevnlig engasjerende foredrag om hvordan man skal jobbe for å gi brukerne godt og nyttig innhold der de trenger det.

Kristina holdt et kjempebra foredrag, som jeg desverre ikke rakk å blogge fra. Hun snakket blant annet nødvendigheten av å vite hvilket innhold man har på nettsiden, nødvendigheten av å holde dette oppdatert (også etter lansering, faktisk) og å ta innholdet like alvorlig som strategi, design og tekniske løsninger.

Jeg lover å legge ut link til videoopptaket fra foredraget når det lanseres i neste uke.

Last ned slides fra foredraget

Forfatter: Johannes

Grunnlegger og daglig leder i Brainify, med 26 års erfaring som designer, konseptutvikler, prosjektleder, forretningutvikler og innholdsprodusent for kunder som Stortinget, Posten, Aker Solutions, Dagsavisen, Morgenbladet, Vårt Land, Redd Barna og Norad i tillegg til mange mindre bedrifter og frivillige organisasjoner.

Én tanke om “Webdagene foredrag: Innholdsstrategi, Kristina Halvorson”

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut /  Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut /  Endre )

Kobler til %s

Dette nettstedet bruker Akismet for å redusere spam. Lær hvordan dine kommentardata behandles..

%d bloggere liker dette: