Kristina Halvorson regnes som verdens fremste ekspert på innholdsstrategi og holder jevnlig engasjerende foredrag om hvordan man skal jobbe for å gi brukerne godt og nyttig innhold der de trenger det.
Kristina holdt et kjempebra foredrag, som jeg desverre ikke rakk å blogge fra, men lover å linke til videoopptak som lanseres i neste uke.
Kristina Halvorson. Foto: fra Webdagene.noKristina Halvorson regnes som verdens fremste ekspert på innholdsstrategi og holder jevnlig engasjerende foredrag om hvordan man skal jobbe for å gi brukerne godt og nyttig innhold der de trenger det.
Kristina holdt et kjempebra foredrag, som jeg desverre ikke rakk å blogge fra. Hun snakket blant annet nødvendigheten av å vite hvilket innhold man har på nettsiden, nødvendigheten av å holde dette oppdatert (også etter lansering, faktisk) og å ta innholdet like alvorlig som strategi, design og tekniske løsninger.
Jeg lover å legge ut link til videoopptaket fra foredraget når det lanseres i neste uke.
Grunnlegger og daglig leder i Brainify, med 26 års erfaring som designer, konseptutvikler, prosjektleder, forretningutvikler og innholdsprodusent for kunder som Stortinget, Posten, Aker Solutions, Dagsavisen, Morgenbladet, Vårt Land, Redd Barna og Norad i tillegg til mange mindre bedrifter og frivillige organisasjoner.
Vis alle innlegg av Johannes
Én tanke om “Webdagene foredrag: Innholdsstrategi, Kristina Halvorson”
Én tanke om “Webdagene foredrag: Innholdsstrategi, Kristina Halvorson”