Bytte bil?

Jeg er midt oppe i den store omveltningen i livet … der jeg bytter bil :-) Jeg selger to biler og skal kjøpe to. Og et av de store spørsmålene er om jeg skal kjøpe en nyere Volvo V50, som jeg nettopp solgte, eller om jeg skal skifte til f.eks. Mercedes B-klasse.
Skulle jeg kun valgt utifra markedsføringen, både den som går på TV og i aviser, og det jeg har opplevd av «ettermarkedsføring» mens jeg har hatt en Volvo, ville valget vært enkelt:

Avisannonse:

Forfatter: Johannes

Grunnlegger og daglig leder i Brainify, med 26 års erfaring som designer, konseptutvikler, prosjektleder, forretningutvikler og innholdsprodusent for kunder som Stortinget, Posten, Aker Solutions, Dagsavisen, Morgenbladet, Vårt Land, Redd Barna og Norad i tillegg til mange mindre bedrifter og frivillige organisasjoner.

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut /  Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut /  Endre )

Kobler til %s

Dette nettstedet bruker Akismet for å redusere spam. Lær hvordan dine kommentardata behandles..

%d bloggere liker dette: