Det er ikke bare hva du sier … men hvordan du sier det

I stedet for å skrive et eget blogginnlegg har jeg lyst til å sende deg videre til et meget godt blogginnlegg fra OMD Norge som handler om viktigheten av å ta gode utformingsvalg.

Blant annet skriver forfatteren:
«Bernbachs hovedpoeng er at det er det kommunikasjonsuttrykket som forbrukeren møter som må sørge for at påvirkning faktisk finner sted, og derfor er dette valget minst like viktig som valg av budskap. Jeg synes de to annonsene under med omtrent samme budskap understreker Bernbachs poeng ganske godt. En av annonsene fikk mange til å stoppe opp, mens en ble glatt oversett. Du kan selv gjette hvilken…

Les blogginnlegget her

God helg!

Advertisements

Forfatter: Johannes

Grunnlegger og seniordesigner i Brainify, med 21 års erfaring som designer, konseptutvikler, prosjektleder, forretningutvikler og innholdsprodusent for kunder som Vårt Land, Redd Barna, Posten, Aker Solutions og Norad i tillegg til mange mindre bedrifter og frivillige organisasjoner.

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut / Endre )

Twitter picture

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut / Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut / Endre )

Google+ photo

Du kommenterer med bruk av din Google+ konto. Logg ut / Endre )

Kobler til %s